Pūku mērlenta

Labdien atziemā! Pie mums visu dienu krīt slapjš sniegs, ārā ap 0 grādiem. Bet es atnācu ar jauku ziņu un krāsainām bildēm. Aptuveni 3 nedēļas atpakaļ mazā meita ieguva savā īpašumā personīgo Pūku mērlenti, ko es šuvu praktiski visu 2013.gadu un Margarita to pabeidza noformējot līdz galam. Paldies, paldies, Margarita! Mērlentas īpašniece priecīga un lepna, jo tagad ir arī pašai, kur mērīties, vairs nav kautrīgi jāpielien pie māsas. Protams, mērīšanās jau stipri nosacīta, jo mērs nedaudz neatbilst īstenībai. Man tik vēl kādā brīdī jāiešuj vecās auguma atzīmes (brīvā baltā josla kreisajā pusē). Aizmugure mērlentai divdaļīga, lai šujot var pabāzt roku apakšā un kroņa numurs – mākonīša aplikācija apakšā zem Pūka. Ļoti ļoti harmoniski viss saskaņots gan pašā mērlentā, gan arī saskaņojies ar māsas mērlentu, kas lietošanā jau vairākus gadus. Tagad man tik atliek sameklēt un piemeistarot pašus mērlentu turētājus. Visticamāk, ka sūtīšu no www.sewandso.co.uk . Pūki nekad neapnīk!

131-0011271129130-001132-001

 

♥ Visus mīlu! Lai viss ir labi!!! ♥

 

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā, kopdarbi ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

7 Responses to Pūku mērlenta

  1. Sandra saka:

    Sveika…
    ir tā,ka iereģistrējoties vien visas paroles nozūd, un atjaunot te wordpresā man tā bija neiespējamā misija 😦 nu kaut kā nespēju sadraudzēties, nemāku te iekomentēt,pilnīgs murgs. Un tas mums ar wordprsu appusēji- viņš man nepatīk-es viņam 🙂

    Man ļooti,ļooti patīk mērlenta. tie krāsainie košie burti ir tāda jauka rozīnīte. patīk,ka dati ir turpat,nu feins salikums. Un ideja ar mākonīti, cik nu es sapratu- arī ir ģeniāla :)))) bet viss jau mums nāk ar laiku un pieredzi, nu tās idejas-kā un ko labāk ….

  2. Skaista mērlenta! Un nu ir abām meitām. Laba doma – josla pierakstiem, lai var zināt, kad tad ir tik cm un kad jau tik.

  3. sixspārne saka:

    Liels darbiņš padarīts! Jauka lenta meitiņai! 🙂

  4. agiistar saka:

    meitenes, mīļš paldies par vērtējumu!

  5. dace saka:

    Tu esi vienreizēja…tik mīļi…

Komentēt