kas tas būs? :D procesa 9.daļa

Sveiki, visapkārt! Prieks šeit atkal būt. Paldies par komentāriem un vēstulēm, esmu nepelnīti pametusi blogu pašplūsmā. Būs jālabojas (kaut nedaudz 🙂 ).

Šīs vasaras karstums lika kust ne tikai māju jumtiem, asfaltam un cilvēku prātiem, bet arī diegiem un adatām izšuvēju pirkstos. 5nedēļas es nepieskāros savai mājiņai (arī pūķim nē). Taču šajā laikā man ir iesākti vismaz 7(!) citi darbi, kas ir kaut kādā veidā saistīti ar izšūšanu. Karstums “uzspridzināja” manu veselo saprātu un es pilnīgi nekontrolēti sadarīju lietas, kurām turējos pretī vairākus pēdējos gadus. Tā nu tas ir un tagad man ar to būs pašai jātiek galā. Par “savārītām ziepēm” stāstīšu un rādīšu laika gaitā, bet tagad par manu līdz šim vislielāko darbu, par Mājiņu.

Tātad, kā jau teicu, “atpūtos” no Mājiņas 5nedēļas viskarstākajā laikā. Tas sakrita arī ar manu emocionālo nogurumu attiecībā uz šo bildi. Lai gan krāsas ir košas, tomēr tomēr. Citreiz jāpaņem vienkārši atvaļinājums. Nu jau 4nedēļas atkal šuju. No pēdējās atrādīšanās reizes esmu izšuvusi vēl 2stabiņus 20krustiņu platumā visas bildes augstumā. Tā kā šuju pāri kvadrāta robežām, tad maliņa robaina un robeža, kur beidzas izšūtie 20krustiņi platumā ir stipri nosacīta. Pēc bildes var redzēt, ka klāt ir nācis skurstenis, kas ir ieaudzis puķēs, pabeigtas durvis, pilnībā redzama taciņa, jauni puķu puduri, debesīs pabeigts baltais mākonis. Bilde saskatāma no tāluma, jo tuvumā šujot tik miksējas krāsas, toņi un pustoņi. No sastādītā izšūšanas plāna es atpalieku par ~1000 krustiņiem, kas šim darbam ir daudz. Ceru, ka nedaudz disciplinēšos un varēšu iedzīt nokavēto, lai pabeigtu savu Mājiņu tieši tad, kas esmu to iecerējusi. Sevis stimulēšanai esmu arī saskaitījusi cik krustiņi vēl jāiešuj. Skaitlis ir iespaidīgs: 12178, taču izšūts ir vairāk – 19822 jeb 61.94%. Tā nu es visādi izklaidējos, lai tikai pierunātu sevi turpināt un pierādīt sev, ka arī ļoti maza virzība kādreiz noved pie galarezultāta.

Lai runā bildes (klikšķini virsū, lai palielinātu)

007-002

008

 

Lai jauka rudens un skolas laika sagaidīšana!

Visus mīlu!

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

5 Responses to kas tas būs? :D procesa 9.daļa

  1. Jūlija saka:

    Bilde būs ļooti skaista… laikam šo neesmu īpaši ievērojusi- gatavu bildi, tāpēc interesanti būs, jo ir intriga, beks ar būs, vai viss tāds pastelīgi maigs…
    Bet kopumā man ši bilde kā smejas nežēlīgi patīk… ja man nebūtu 20 un viens darbs ieākts un 101 plānā, tad šo arī varētu droši likt plānos…
    Dažu brīdi jau skumji,ka man joprojām stāv komplekti neizšuti, kas pirkti 5 un vairāk gadi atpakaļ… tāpēc tagad cenšos neko nepirkt, kaut ai, kā nagi niez :))))

    • agiistar saka:

      šo bildi izvēlējās mans vīrs, es piekritu, jo citu kompromisu neatradām. Bet man arī patīk, tagad šujot, sāk patikt aizvien vairāk. Būs arī BBBB un būs arī franču mezgliņi. Jā un par plāniem un iecerēm arī Tev piekrītu – to ir tik daudz, laika tiiik maz un ieceres realizējas lēni, eh…

  2. Jūlija saka:

    nu tā..nepaslinkoju, bet paguglēju, būs ļooti smuka bilde… tu šuj no komplekta, vai kā? tādu dizainu vispār nebiju manījusi.. bet visi darbi tādi pastelīgi un maigi…
    būs super darbs… noteikti ar nepacietību gaidīšu nākamās atskaites…

    • agiistar saka:

      Sandra, Tavā iespaidā paguglēju arī es… (kāpēc man neienāca prātā to izdarīt ātrāk?) pirmais šoks, ka māksliniece ir sieviete, es kkā iedomājos, ka tas ir vīrietis, hi-hi. Jā un gleznošanas stils arī ļoti intersants. Es pozitīvu iespaidu pārņemta. Pati šuju no netā atrastas shēmas, ļoti ērti, ka shēmas izstrādātājs pats jau piedāvāja DMC vai Anchors diegus(un vēl kkā firmu). Man pašai ļoti gribās pabeigt šo bildi pēc iespējas ātrāk 🙂

      • Jūlija saka:

        esmu atradusi netā shēmu, bet totāli švaka…
        Sapņoju par laukiem,un atcerējos par vizualizēšanu.. un tad sapratu, ka tava mājele ir ideāla šitam pasākumam… ja tevvēl shēma datorā,iemet man arviņu lūdzu.. a ja nu kādreiz man sadomāsies.. :)))
        Lai jauka diena un lai tajās lietainajās atrodas laiciņš krustiņiem.. jo tavas atskaites gaidu ar nepacietību….pašai nagi niez, bet jāgādā jaunas brillēs šūšanai 😦

Komentēt

