Design Works # 2717, 1.krāsa

Kaut kad agrāk apņēmos, ka vairs nesākšu šūt jaunus darbus, pirms nebūšu pabeigusi iepriekšējo. Taču manā īpašumā bija nonācis pirmais izšūšanas komplekts Design Works #2717 Celestial Dragon (vīrs uzdāvināja uz dzimšanas dienu ziemā) un tik ļoti ļoti visu laiku niezēja rociņas to iesākt un šūt. Jo komplektos viss ir tik vienkārši, paņem rokās audumu, atrodi vidu un sāc. Gan adatiņa, gan diegi, gan shēma un pat pērlītes sagatavotas. Kāds par to visu jau parūpējies – vienkārši pasaka. Es visu laiku mēģināju sevi atrunāt, ka tikai pēc mājiņas pabeigšanas, tikai pēc mājiņas… BET, kādu dienu sapratu, ka sevis mocīšana ir pavisam slikta lieta, tai nav nekāda sakara ar rakstura stingrību. Un tieši 05.02.2014 tas notika, es padevos un iešuvu pirmo pavedienu. Vistumšāko krāsu Nr. 500 (pēc DMC diegu krāsu paletes – tumši zaļo) kopsummā esmu šuvusi 5h un 8min., kas ir ildzis 5mēnešus. Krustiņus neskaitu. Šo darbu šūšu ļoti ilgi, jo tas man tāds īpašs noskaņojuma šujamais. Nākamreiz atrādīšu, kad būs vēl kāda krāsa izšūta.

005-001Tā komplektiņā bija saorganizēti diegi un arī pērlītes

007-002

 

Kādreiz mans Pūķis izskatīsies šādi 2717

 

Lai jauka nedēļa!

Visus mīlu!

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā, pārdomas un notikumi ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

3 Responses to Design Works # 2717, 1.krāsa

  1. Anda saka:

    kā Tu spēj tik precīzi saskaitīt diegus, lai izšūtu to nelielo tālo gabaliņu? 🙂
    Man liekas, ka man teju 50% gadījumu sanāk nokļūdīties pa kādu diegu uz sānu/augšu/leju. 😀

  2. Jūlija saka:

    ienācu šodien vēlreiz palūkoties uz tavu pūķi…kaut kā domas atlidoja :))) un domāju,par interesantajiem krāu toņiem… un arī brīnos,zūmēju bildi un skatos, ka esi optimiste ar toņa iešūšanu tālumā…

Komentēt

