paldiesi

Ilgi nevarēju un nevarēju izdomāt virsrakstu šiem ierakstam. Arī pašreizējais ir par tēmu, taču nav īstais. Neapzīmē to, ko es es izjūtu, kas pieskaros, uzlūkoju vai rotājos ar šīm lietām. Tas ir kas vairāk, nekā pliki “paldiesi”. Ne jau tādēļ, ka materializēti, bet katrai lietai savs stāsts, katra lieta nāk no citas pasaules un dažādām vietām, un to ir darinājušas meitenes, kuras esmu satikusi caur ienākšanu izšūšanas krustdūriena pasaulē. Ja nebūtu uzsākusi izšūt, šos cilvekus, visticamāk, nebūtu satikusi. Un katrai lietai nāk līdzi siltums, kas silda ikdienā – meitenes, jūs esat man pavisam blakus 🙂

Pirmais pārsteidzīgais “Paldies” nāca no Margaritas par piedalīšanos Olgas iepriecinājuma segas tapšanā. Uzpirkstenītis savā mājiņā 🙂 Kalpo man labi kā piekariņš pie šūšanas darbu šķērēm.2013-01-182

 

Ingūnas veidotā bezgalības zīme par piedalīšanos Margaritas iepriecināšanā. Lietoju ka grāmatzīmi.

210

Sandras veidotais magnēts-piespraude kā pateicība par Sandrai šūto motīvu Klasiskā RR projektā. Kalpo godam neapmaksāto rēķinu piespraušanai pie ledusskapja 🙂 ah, bildēšanas brīdī visi rēķini apmaksāti 😀Līziņa

Olgas paldies-piespraude par dalību viņas meitiņas Bēbīšu Robinā.

2111

Ligitas piekariņš, kas jauki iedzīvojies pie manām šķērītēm, ko izmantoju, kad izšuju krustdūrienā. Tas par šūšanu viņas puikām.

ligy

Mīlīgā auduma zieda broša no Gintas par mazās Patrīcijas iepriecināšanu. Kopš man ir šis zieds, esmu iemīlējusies šajā krāsu salikumā 🙂207

Iepriekš esmu jau rakstījusi par Ingūnas radīto putniņu un viņas “pensijas” segu.

Kolāžas2

Kā arī pavisam nesen – par Elīnas ziemā uzplaukušo ziediņu magnētu par Kalvja iepriecināšanu.

2013-01-06

 

Šis ieraksts tika publicēts dāvanas, pārdomas un notikumi ar birkām , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

One Response to paldiesi

  1. Unigunde saka:

    Paldies, ka atgādināji par manu mīlestību uz mezgliem. Iešu meklēt kādas šņorītes krājumos 🙂

Komentēt

