2016.gads

2017-01-14 22 pilnībā pabeigti un noformēti projekti 2016.gadā. Esmu vairāk nekā vienkārši apmierināta, esmu pacilāta un bezgala gandarīta. Ja ņem vērā to, ka pirmo pusgadu es biju noslogota mācoties maģistratūrā… Mans mērķis gadam sākoties, bija pēc iespējas vairāk nobeigumu, noformējumu, saturīgas darbošanās. Tā arī izdevās – 4 jauni spilveni, 4 bildes, 3 svētbildes, 3 pāri zeķu, apaļšalle, 2 pirkstaiņu pāri, kāju sildītāji, 2 sedziņas, adatu spilventiņš, Veiksmes Pūķī izšūtas no 6. līdz 14.krāsai, kosmētikas maciņš un Adventes kalendārs. Izmēģinātas jaunas tehnikas. Vēl jau palika pusdarīti projekti… Tāpat savs laiks un izdoma tika ieguldīta dažādās ģimenes svinībās, jo kā reiz 2016. gadā bija 2 kāzas un 6 ļoti apaļas jubilejas (manu ieskaitot) un visur vajadzēja ņemt dalību… Tāpat liels prieks un siltas atmiņas pārņem atceroties un pārskatot bildes no ceļojumiem (ne tik tāliem gan, toties spilgtiem). Ar lasīšanu man gāja pašvakāk, bet par to citā reizē. Kopsummā paskaitīju, ka gadā esmu izšuvusi 165 dienas (citreiz dažas stundas, citreiz tikai dažus krustiņus), par adīšanu un tamborēšanu tādas statistikas 2016.gadā man nav.

Uz 2017.gadu paņemu līdzi 5 nenoformētus izšūtus darbus (3 no tiem “mantojums” no iepriekšējiem gadiem), 5 iesāktus krustdūriena projektus, 2 tamborprojekti (viens no tiem – mazās meitas lielā sega no Āfrikas ziedu motīviem). Manā vēlmju sarakstā ir vēl 14 lietas, ko gribās izšūt vai uzadīt, plauktā 7 neatvērti izšūšanas komplekti, 4 kastes ar dzijām… Man gribētos vēl šo un to, tad šito, taču es reāli izvērtēju savas iespējas un šogad par mērķi sev lieku pabeigt vismaz 3 no iesāktajiem izšuvumiem + 1 pilnīgi jaunu, pabeigt mazajai meitai lielo segu un kaut ko vēl paadīt (kaut vai tās pašas zeķes…). Un kaut ko jaunu arī izmēģināt (tehniku vai rokdarbošanās veidu). Lai man izdodās! Un jums arī!

Lai jums viss ir labi! Visus mīlu! ♥

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... adot, es radu ... tamborējot, es radu ... šujot, es radu ... šujot krustdūrienā, es radu... izšujos ar pērlītēm, kopdarbi, pārdomas un notikumi ar birkām , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

