jauna pieredze

Labvakar visapkārt!!! Kaut kāds dīvains miers manī iestājies attiecībā uz iesāktajiem rokdarbiem un sastādītajiem plāniem. Lēni lēni čubinos te ar vienu procesu, te ar otru, lielas virzības nav nekur. It kā dzirksts pazudusi. Bet tā arī tomēr nevar teikt, jo daros taču… Laikam vairāk laika veltu paša procesa pētniecībai, ne izpildei. Saakstivizējusies mana kinestētiskā ķermeņa un prāta daļa un priekšplānā patreiz ir sajūtas, nevis ātrums. Tomēr kā pērkons starp skaidrām debesīm nāca ziņa no lielās meitas – viņai mājturībā jāšuj 7 x 50 cm josla klājdurienā pašas izvēlētā ornamentā. Man esot jāpalīdz. Nu… nu… khm…. vēl nedēļu atpakaļ es pat droši nevarēju iedomāties kā īsti izskatās klājdūrieni. Spodršuvums – jā, krustdūrieni – jā, rišeljē – jā, baltie darbi – jā. 🙂 Toties tagad – zinu. Jau agrāk biju ievērojusi tādus interesantus spilvenus un arī deķīšus, bet nekad nebija interese to visu sīkāk papētīt. Interesanti kopumā, tikai samērā vienmuļi. Un arī ilgi. Var jau būt, ja izvēlas kādu interesantāku ornamentu, tad šūt jautrāk. Toties var pilnībā nodoties rūpīgam  raksta izpildījumam. Tagad jau meita šuj patstāvīgi. Mans uzdevums bija viņai parādīt un palīdzēt saprast kas tas ir – klājdūriens, palīdzēt izdomāt rakstu, palīdzēt sakombinēt krāsas (interesanta skolotāja mājturībā – visu liek mācīties pašiem no grāmatas vai meklēt internetā, pati nerāda – tāda sajūta, it kā neko nemācētu). Bet ja man nebūtu pieredzes rokdarbos vai manis vispār bērnam nebūtu? Nē, es neko nepārmetu, tikai prātoju, jo samērā dīvaina pieeja. Man jau patīk ko jaunu apgūt 🙂

014

Lai jums viss ir labi! Visus mīlu! ♥

Šis ieraksts tika publicēts kopdarbi, pārdomas un notikumi ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

