siltināmies

Šoruden man šausmīgi salst. Parasti esmu siltinājusies uz ziemu samērā vēlu, pēc oktobra. Bet šogad man salst. Nevis vienkārši salst, bet SALST! Un salst jau samērā sen (no septembra sākuma). Mani ir pārņēmis vispārējs siltināšanās sindroms. Tas izpaužas adīšanā. Pirmo reizi dzīvē bērnam uzadīju apaļšalli un pirkstaiņus (!). Pirkstaiņi ir mēģināti adīt kkad skolā, bet tad tas likās ļoti sarežģīti un pirkstaiņus nepabeidzu. Nu savā adīšanas prasmē esmu nedaudz paaugusies. Mazā meita arī ļoti priecīga, ka tikusi pie raibas siltināmās kārtas. Apaļšallei Troickas 100% vilna, adatas Nr. 4,5, cimdiņiem zeķu dzijas atlikumi, adatas Nr. 2 (krāsas salikās necerēti simetriski).0140151
013

Lai jums viss ir labi! Visus mīlu! ♥

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... adot, pārdomas un notikumi ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

