tikai zelts

Esi ar manām plaukstām,

Es ar Tavējām būšu.

Pasildi manus pirkstus.

Mirklīti.

Stundiņu.

Mūžu.

/M.Laukmane/

Tas nav novēlējums, bet konstatējums. Vai ar kādu kopā var nodzīvot 50 gadus? Neaptverami. Taču tas ir iespējams. Pagājušajā sestdienā man bija tas gods un es piedzīvoju vīra vecāku Zelta kāzas. Elpa aizraujas par to iedomājoties. Bērnu valodā runājot – tas ir Kosmoss. Tāda mūžības pieskāriena sajūta. Svētki pagājuši, bet es vēl nedaudz kā transā. Gan par pašu notikumu, gan arī par svētku norisi. Mēs to izdarījām – es, vīrs un vīra brālis (protams, arī mazmeitas pielika savu roku gan pie ielūgumu gatavošanas, gan sastādot izklaides programmu). Visi, kas piedalījās, tagad saka – kāzas lustīgi nodzertas. Un paldies Dievam! Sagatavošanās procesā es prātoju, ka tik nesanāk blamāža, bet svētki izdevās skaisti, ar labu pēcgaršu. Ja dari patiesi un no sirds – tad izdosies! Nebaidieties un rīkojiet svētkus saviem vecākiem! Lai ir sirsnīgi un mīļi! Un bonuss – nekad neredzētu vīra radu satikšana. Saimes loks paplašinājies. Vai zinājāt kāda ir galvenā Zelta kāzu tradīcija? Laulātie, kas simboliski uzsāk jauno pusgadsimtu kopā, apmainās ar jauniem zelta gredzeniem, bet vecos, laika un dzīves pārbaudītos, atdāvina mazbērniem. 

Bildēs krikumi no mūsu gatavošanās brīžiem un svētkos tapušās. Varbūt ne tik mākslinieciskas, cik varēja būt, toties patiesas un no dzīves. (katra palielinās uz tās uzklikšķinot)026-001029-001032-014DSCN8609066080-001148DSCN8556DSCN8611DSCN8612DSCN8615010-002

… un viņi dzīvoja ilgi un laimīgi!

Lai jums viss ir labi! Visus mīlu! ♥

 

Šis ieraksts tika publicēts kopdarbi, pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to tikai zelts

  1. sixspārne saka:

    Jauki! Tā ir burvīga sajūta vīra vecākiem! Prieks arī visiem līdzjutējiem!
    Mēs tikko Porcelāna kāzas nosvinējām. Un arī esam malači mūsu draugu vidū. 🙂

  2. agiistar saka:

    Ginta, apsveicu! Svētkus tiešām vajag svinēt, nav ko taupīties. Lasīju Tavu ierakstu par atgūtajām/iegūtajām mājām – ļoti aizkustinoši, pat apraudājos 🙂 tik posts man ar iekomentēšanu, neļauj man un viss, Tu biji pēdējā pie kuras varēju to izdarīt…

Komentēt

