Jūrnieciņš

Ir tapis vēl viens spilvens. Reizēm liekas, ka esmu apsēsta ar spilvenu gatavošanu… Šoreiz tas ir veltījums trešajam Agneses un Antuan bērniņam. Lielākajiem māsai un brālim spilveni jau ir. Un cik tas ir apbrīnojami – esot lielā attālumā viens no otra, tomēr apjauta par cilvēka ienākšanu pasaulē, kaut kādas līdzīgas zemapziņas asociācijas nevar būt nejaušas sagadīšanās. Kaut kāda burvība notika manā un Agneses prātā. Es lēnu garu šuvu motīvu ar ziliem toņiem, prātoju kādu spilvena noformējumu izvēlēties. Līdz manā īpašumā nonāca audums Jūrnieciņam. Lai gan šujamais motīvs nebija par jūras tēmu, tomēr zilie toņi šuvumā un audums sakrita ideāli. Šeit es vēl tikai mēros un štukoju – vai gala rezultāts būs gaumīgs.226Dienā, kad saņēmu kartiņu no mūsu francīšiem par vēl vienu pilntiesīgu ģimenes locekli, viss sastājās savās vietās. Burvīgs valis okeāna viļņos un kartiņas iekšpusē mazais Adrien Jūrnieciņa kostīmiņā. Nu kā var tā vienkārši sagadīties, kā?
222Mana šuvuma brīnišķīgā kreisā puse. Es nekaunos to rādīt, lai arī tā nav ideāla (tāda arī nevar būt, jo šuju uzreiz pilnos krustiņus), tomēr tā ir kārtīga un man patīk uz to skatīties no attāluma – sanāk kā labās puses blāva kopija.220Un šeit jau viss smukums kopā. Dzīvīgi, krāsaini un ļoti jūrniecīgi! Aizdare tā pati – viena mala pāri otrai spilvena aizmugurē pa vidu. Motīvs – Vervaco, Baby shoes, DMC diegi 2 kārtās, 16 Aida White. Spilvena izmēri 39×39 cm.2282291Lai jums viss ir labi! Visus mīlu! ♥ 

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

