2014/2015

Pēdējos gados esmu veidojusi gadā pabeigto darbu kolāžu. Tie vienmēr ir bijuši rokdarbi – adīti, tamborēti, izšūti, sašūti. Jāsaka – šogad pabeigto rokdarbu ir bijis tik maz, ka izveidotā kolāža būtu tik dažu bilžu apvienojums. Bet es taču visu gadu esmu ar kaut ko darbojusies, kur ir palicis mans laiks? Ja konkrētāk, tad rokdarbu sadaļā esmu pabeigusi mazajai meitai mērlentu ar Pūkiem – pašlaik tā atdota uz noformēšanu, pabeigti izšūt 2 neatrādīti motīvi, kas bez noformēšanas ir kā stāsts par neko (tādēļ bez bildēm), pabeigta maza mazītiņa Vardīte, pabeigta Mājiņa un iesākti vairāki jauni nelieli darbi, kuriem veltīšu visu 2015.gadu. Noformēju agrāk izšūtu rozes ziedu. Esmu uzadījusi 2 pasūtījuma darbus (tie arī šogad vienīgie uzadītie) – zeķes un kāju sildītājus. Esmu piedzīvojusi  jaunas izjūtas atklājot sev izšūšanu ar pērlītēm. Uztamborēts nav nekas, pilnīgi nekas, lai gan ir iesākti daži nelieli projekti, kas ir palikuši kaut kur pusceļā. Jācer, ka 2015. gads būs ražīgāks. Arī paša bloga ieraksti nav bijuši visai bieži – 24 gada laikā, kas sanāk 2 mēnesī, taču februārī nebija publicēts neviens ieraksts. Jūnijā blogam palika 4 gadi un bija virtuālā ballīte ar apdāvināšanos. Noderīgi, ka esmu sākusi fiksēt nelielas piezīmes par izlasītām grāmatām. Pēc iekšējās sajūtas likās, ka praktiski nelasu, taču pateicoties šīm piezīmēm, sanāk, ka mēnesī esmu izlasījusi pa grāmatai (es ļoti priecājos par šo necilo, bet stabilo sasniegumu). Noteikti tādā pat garā turpināšu. Ar grāmatu, ko ievietoju bloga labās puses sadaļā – pašlaik lasu, vienmēr notiek tā, ka šī grāmata ļoooti lēni lasās, tai paralēli tiek izlasītas vēl vismaz pāris citu grāmatu, nezinu kā to izskaidrot. Ir sakustējies ledus manu fizisko aktivitāšu jomā – pie jau ierastās riteņbraukšanas, šogad esmu sākusi skriet (vēl gan pavisam nelielus attālumus), beidzot iegādājos tādu sporta apģērbu un apavus, kas man patīk un tos uzvelkot, jūtos labi (agrāk tā nebija), esmu atklājusi zumbas prieku. Noteikti esmu darījusi vēl kādas lietas, kurām tiek patērēts mans no darbiem un pienākumiem brīvais laiks. Jaunajā gadā vēlos nedaudz vairāk plānot, lai iespētu lietas, kuras visu laiku kaut kādu iemeslu pēc atlieku, bet laiks iet un šīs lietas tā arī nekad nerealizējas. Bet es vēlos izdarīt, izmēģināt, piepildīt un piedzīvot tik daudz ko jaunu! Tādēļ ar pateicību saku – paldies 2014. un lai dzīvo 2015. !!!! Uz priekšu!

Visus mīlu! 

 

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

4 Responses to 2014/2015

  1. Antris saka:

    Lai ražīgs un aktīvs 2015tais un izdodas viss iecerētais! 🙂

  2. agiistar saka:

    paldies! Tev arī darbīgu un produktīvu šo Jauno gadu! Priekā!

  3. sixspārne saka:

    Ražīgu, iedvesmas pilnu un košu Jauno 2015.gadu! 🙂

  4. agiistar saka:

    Paldies! Lai izdodas iecerētais 2015.gadā!

Komentēt

