kas tas būs? :D procesa 8.daļa

Sveiki, Jāņu dienā!!!! Ceru, jums bija lustīga līgošana, košas Jāņu zāles un sausas kājas 🙂

Tadadadada!!!! Esmu izšuvusi pusi mājas bildes!!! Pabeidzu tieši 22.06.14 vakarā. Tas nozīmē, ka tagad bilde man tikai “jāpabeidz šūt”, jo lielākā daļa jau uztapusi. Pēc maniem reāli-optimistiskajiem ( nu jau koriģētiem) aprēķiniem, darbs būtu jāpabeidz ~02.2015. Tas nozīmē vēl vismaz 7 mēneši šūties un šūties. Ļoti labi saskatāmas ieejas durvis, pakāpieni, daļa taciņas uz māju, puķu puduris. Krāsas košas. 

001-001Man nav savas atsevišķas rokdarbu istabas, tāpēc šuju tanīs vietās, kur vien varu apmesties (lasi-gultā guļamistabā, uz dīvāna viesistabā, meiteņu istabā uz dīvāniņiem, kabinetā pie datora, kad sāpēja mugura, tad sēdēju uz grīdas atspiedusies pret sienu). Šuju uz lielā dīvāna rāmja ar abām rokam (kreisā augšā, bet labā zem auduma). Apakšējai malai uzlikts auduma čeholiņš, lai mazāk smērējas, shēmu stiprinu ar magnētu pie auduma, tur arī parasti atrodas adatiņa, ja nešuju. Shēma pagaidām vēl piestiprināta labajā pusē, bet drīz pārceļos uz kreiso, jo labajā nebūs vietas. Izšūtos krustiņus shēmā svītroju ciet ar marķieri.

001Katrs diegs man glabājas plastmasas maisiņā un ir salikti augošā secībā konfekšu metāla kārbā:002Šūšanas procesā izmantoju pavisam nedaudz aksesuārus: leģendu (simbolu atpazīšanai), pašu shēmu, marķieri, parasto zīmuli, šķērītes, mazu metāla kārbiņu, kur lieku nogrieztos diegu galus un rūtiņu lapu, kur pierakstu izšūto krustiņu skaitu.

003Izšūtos krustiņu skaitu pierakstu no brīža, kad atsāku šūt bildi šogad martā. Ar marķieri iezīmēju nedēļu datumus.0041Meitenes, vēlos ierosināt, lai arī jūs padalāties, jo man (un domāju, ka arī pārējiem) būtu ļoti interesanti iepazīties ar jūsu rokdarbu procesu kārtību un sistēmu, ko esat izstrādājusi priekš sevis un ko izmantojat papildus, lai darba gaitu padarītu raitāku un vēl patīkamāku.

Visus mīlu!!!

Lai laba diena!

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

8 Responses to kas tas būs? :D procesa 8.daļa

  1. Tāda darbīga ziņa Jānu dienas rītā. Interesanti tiešām redzēt, ka notiek šūšanas process. Jo patiesībā process jau ir svarīgākais, gatavs darbs pie sienas vai kur citur – tas jau ir cits stāsts. Priecājos, ka man beidzot ir sācies atvaļinājums un varēšu atrast laiku šūšanai.

  2. Ieva saka:

    Jā, process ir interesants. Man radās divi jautājumi – kas ir “leģenda simbolu atpazīšanai” un kāpēc jāskaita izšūtie krustiņi? Kā to vispār var izdarīt?

    • agiistar saka:

      “leģenda” ir tā pati “atslēga”, hmm, pat nezinu kā latviski to vēl sauc… saraksts ar simboliem, kuriem pretī ir diegu numuri. Krustiņus es skaitu pašdisciplīnai, uzreiz redzams cik konkrēti esmu izšuvusi. Tad sākas tā kā tāda sacensība pašai ar sevi – šodien par 1krustiņu vairāk nekā vakar. Ja tas kaut kādu iemeslu dēļ neizdodas, tad vismaz redzams, cik kurā dienā pa kripatiņai sašūts, kas nedēļas vai mēneša griezumā veido iespaidīgu krustiņu skaitu. Protams, kādam tas ir pilnīgi lieki, bet mani tas stimulē. Man ir viegli skaitīt krustiņus, jo es šuju pa krāsām, Izskaitu cik x jāizšuj, nogriežu attiecīgā garuma diegu, izšuju, pierakstu x skaitu. Ja jāšuj lieli laukumi ar vienu krāsu, tad var skaitīt izšūtos pavedienus ( tik jāzin cik aptuveni X sanāk izšūt ar 1 pavedienu). Ja šuj pa kvadrātiņiem, tad jau vispār pilnīgi elementāra tā skaitīšana.

      • Ieva saka:

        Jā, re, cik interesanti un atšķirīgi mēs katrs esam :))) Man nekad neienāca prātā, ka varētu skaitīt krustiņus. Man būtu žēl laika – kamēr skaitu, tikmēr vēl 10 krustiņus var izšūt. 😀 Reiz es mēģināju pierakstīt laiku, cik ilgi es šuju. Oi, iebraucu auzās, jo mēdzu aizmirst pulkstenī ieskatīties, jo nebija laika – vēl tak var vienu iebakstīt un vēl…. :))

  3. Sančita saka:

    ļoti skaists darbiņš top, tās krāsas…un apbrīnoju tavu kārtību un sistēmu izšūšanas procesā:) es, lai arī pēc horoskopa pedants, šajā mākslinieciskajā procesā laikam izpaužos savā nekārtībā:))neko neskaitu, neko nerakstu:)

  4. Sandra saka:

    Sveika….
    ( beidzotes atkal kaut ko samocīju- reģitrāciju atjaunoju, lai varētu te iekomentēt.nezinu kapēc man nekad te neizdevās neko ierakstīt..laikam blonda.. un par to bieži, jo bieži sajutos parādniece ) nu esmu labojusies….

    ļoti interesanta ziņa… tāda pedantiska…. un bilde top skaista.. tāda maiga.. nu lai tev izdodas ieklauties termiņos…
    es kādreiz paskaitu laiku,krusiņus ne.. tas man liekas par sarežģītu …

    Lai jauka vasara!

    • agiistar saka:

      Sandra, prieks Tevi lasīt 🙂 paldies, ka atkal atjaunojies komentāru rakstīšanai. Man arī Ļoti reti, kad izdodas ierakstīties pie Tevis, ar kādu pacmito reizi tik sanāk. Bieži sadusmojos un pēc vairākiem neveiksmīgiem mēģinājumiem kādu laiku vairs nemēģinu. Bet lasīt komentārus ir ļoooooti patīkami 🙂

Komentēt

