4.jubileja

1

Iedomājieties, es nokavēju sava bloga 4.jubileju… gaidīju, domāju jau kādu laiku atpakaļ, kā to tā forši šeit atzīmēt… un palaidu garām īsto datumu 🙂 Beidzot sācies ilgi gaidītais siltais laiks un jaukā vasariņa, tas liek zaudēt galvu pārgalvīgās aktivitātēs prom no mājām, ciemos, pasaulē. Un kurš tad vairs atceras par blogdzimšansdienu. Tā bija 5.jūnijā. 4 gadi blogojot, vai pareizāk sakot  – konspektējot šo to no savas dzīves.

Bet ballīte šeit tomēr būs! Nevaru lepoties ar lielu apmeklētāju, komentētāju vai sekotāju skaitu, taču es esmu jums katram ļoti pateicīga, ka ienākat, palasat, kaut aiz ziņkāres. Liels paldies visiem komentētājiem, jo tā ir atgriezeniskā saite, kad saproti, ka neesi gluži viens un sarunas nav tikai pašai ar sevi. Mīļie, es jūs mīlu visus un katru atsevišķi! Paldies, ka ienākat šeit pie manis!!!

Mhhh, es minēju kko par ballīti? Jā, tātad, katrs, kurš 10 dienu laikā (tātad līdz 18.jūnijam ieskaitot) zem šī ieraksta ierakstīs savu komentāru un atsūtīs uz e-pastu ( agiiagiistar@gmail.com) savu pasta adresi, saņems no manis pārsteiguma dāvaniņu. Tā teikt – jūs “nākat” pie manis ciemos, bet es jūs cienāju ar “kūku”. Protams, es nedaudz bažījos, ka mana labā iecere var izgāzties ar milzīgu blīkšķi, zinot, cik reti te kāds ierakstās, taču es tomēr ceru, ka vismaz viens cilvēks atsauksies manam aicinājumam un piebiedrosies šai ballītei  🙂

Visi mīļi gaidīti!

Lai jums laba nākamā nedēļa!!! 

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

9 Responses to 4.jubileja

  1. Anda saka:

    Sveicieni blogdzimšanas dienā! 🙂
    Lai netrūkst radošu ideju un pietiek laika kārotajam!

  2. Sum, sum arī no manis! 🙂 Lai vēl daudz šādu gadiņu. Un, ceru nākotnē redzēt to lielo darbu pabeigtu (par to izšūšanas darbu)! 🙂 Buča uz vaiga un apskāvieni.
    Manu e-pasta adresi droši vien tāpat redzēsi komentāru sadaļā (vismaz ceru), tādēļ pagaidām nesūtīšu, ja nu kas, pieklauvē (atbildot uz šo komentāru). :))

  3. Elīna saka:

    Sveiciens ar tiem 4 gadiem! Un paldies par iedvesmu izšūšanai 🙂

  4. Sveiciens 5.bloga gadā iesoļojot! Prieks lasīt un skatīt tavus rakstus. Lai veicas visādi un visur!

Komentēt

