kas tas būs? :D procesa 6.daļa

 

 

 

Pūka mērlenta pabeigta. Formējas. Pabeigti vēl 2 darbiņi, kurus atrādīšu noformētus. Esmu uzlikusi uz lielā rāmja (iepriekš šo bildi šuvu tikai uz rokām bez jebkāda rāmja) atkal savu senseno procesu, ko neesmu kustinājusi kādus 2,5 gadus (ko gan šajā laikā esmu darījusi??? visu laiku tak kko šuju un šuju, bet KO?). Pēdējais ieraksts bija šeit. No tā brīža uz marta sākumu bilde izskatījās šādi   0201Pa pusotru mēnesi esmu pavirzījusies uz priekšu par 2688 krustiņiem. Esmu tikusi pāri bildes vistumšākajai daļai – koku pudurim, līdz ar to, bilde atkal sāk iepatikties. Un sāk veidoties arī jau kaut cik nojaušama bilde. Uz doto brīdi ir izšūts nedaudz vairāk par 1/4.013-001

Lai jums priecīga un gaiša Pūpolsvētdiena!
1

 bilde no šejienes

 

 

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

One Response to kas tas būs? :D procesa 6.daļa

  1. Būs skaista lauku ainava, tas tā vispārīgi, bet tad redzēs, kad būs gatava bilde. Lai tik raiti šujas!
    Šādas skaistas lāsītes es arī redzēju pie mums pagājušās nedēļas sākumā, kad lija.

Komentēt

