Viņš solīja. Es ar’

 

 

 

 

**********

Es Tevi gaidīšu. Pie Lielā Pulksteņa. Pie pļerkstoša modinātāja. Pie pirmā un pie pēdējā sniegpulkstenīša. Kā Solveiga Pēru. Kā nāra mēnesnīcu. Kā trusītis čūsku. Kā paģiru mocītais alu. Līdz sirmiem matiem. Līdz pasaules un mūža galam. Līdz nākamajai piektdienai. Vēl tikai piecas minūtes!

Es Tevi glabāšu. Kā seifs dārgakmeni. Kā slimnieks nierakmeni. Kā mēs tos akmeņus, ar ko metām viens otram.

Es Tevi pazīstu. Ja Tu nomirsi pirmais, Tu mani gaidīsi Tur. Citur nekur. Skaitīšu skaistas lūgšanas par saviem grēkiem un Tavu dvēseles glābiņu.

Es Tevi gaidīšu. TE. TAGAD un VIENMĒR.

**********

12.10.2013 028-005

12.10.2013 029-001

12.10.2013 031-001

2013-10-12 12.10

 

         Esmu noformējusi pirms gada pabeigtu izšuvumu, kas ir mūsu ar vīru kāzu solījums, ko teicām viens otram, nu jau pirms 11 gadiem. Pašai iznākums ļoti patīk. Vīram arī. Dizaineres Nancy Rossi motīva “Floral Psalm” krāsu gamma un noskaņa pilnībā atbilst mūsu kāzu dienas sajūtai – manā kāzu pušķī un matos dzeltenas rozes, gaiši zila kleita, vīram – pelēcīgi zilgans lakatiņš un gaiši zila veste, koki pilni rudens zelta, neaizmurstulīšu krāsas debesis un daudz daudz saules visu dienu… Šūts uz 28 Jobelan Ivory pari 2 diegiem ar DMC diegiem 1 un 2 kārtās (oriģinālā bija paredzēts šūt ar 3 diegiem – man nepatika, likās par biezu). Šuvu 2 gadus vīra komandējumu laikos pavisam slepeni. Interesantākais bija burtu piemeklēšana un teksta ietilpināšana izšūtajā rāmī, jo varēja jau arī nesatilpt. Bet izdevās pat saglabāt rindiņu izvietojumu kā oriģināli drukātajā solījumā, ko mums uzdāvināja mācītājs. Gatavā izšuvuma izmērs 19×23 cm, bildes izmērs 42×47 cm. Rāmēts Lāčplēša ielās 2, Rīgā.

Lai jums sirdī Mīlestība!!!!

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

10 Responses to Viņš solīja. Es ar’

  1. Klēra saka:

    Ļoti skaists darbiņš. Uz to paskatoties katru reizi emocijas noteikti sit augstu vilni. Burvīgi.

  2. sixsparne saka:

    Wow! Skaists darbs ar ieguldītām atmiņām, sirdi un mīlestību! 🙂

  3. olgasrokdarbi saka:

    Skaists, mīlestības pilns darbs!

  4. Dronte saka:

    Burvīgs darbiņs, ar milzīgu ieguldīto mīlestību. man ļoti patīk:)

Komentēt

