Grāmatas. Vilšanās rosols

3367428Ņēmu grāmatu ar lielu prieku un entuziasmu, jo biju lasījusi ļoti labas atsauksmes. Taču… vīlos. Grāmatā aprakstītas lielas un skaistas lietas, taču kkas tajā visā bija tik pareizs, es līdz galam nenoticēju. Nešaubos par Dieva esamību un mūsu turpinājumu pēc nāves. Taču šis stāsts bija pārāk, nu pārāk pareizs. Nezinu, ja es iepriekš būtu apšaubījusi dzīvību pēc nāves, varbūt, grāmata atstātu uz mani lielāku iespaidu.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

geišas atmiņasNeizlasīju. Iesāku 2reizes. Abas reizes tālāk par 50lpp. netiku. Nespēju lasīt vardarbību pret bērnu. NESPĒJU. Es saprotu, ka nelasot, tās nekļūs mazāk vai tiks atdarīts jau kādam nodarītais. Bērni priekš manis ir pats pats pats. Bet nešaubos, ka pati grāmata ir skaista. Sāpīga, traģiska, bet skaista. Varbūt nedaudz žēl, ka nesaņēmos pāršķirt kādu daļu lapu un turpināt lasīt jau par galvenās varones tālākajām gaitām, kad viņa bija paaugusies. Pārāk emocionāli uztvēru šo stāstu, vismaz tā sakumu. Filmu arī nevēlos redzēt, lai vai cik labas atsauksmes par to rakstītu.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

franzens-korekcijas

Iesākta un nepabeigta. Grāmata ļoti bieza, manu uzmanību noturēja pirmās ~250lpp. Tad sāka garlaikot. Lai gan asprātīgi un ironijas pilni apraksti un iekšējie monologi. Tipisks amerikāņu stāsts. Interesants fakts, ka viens no grāmatas varoņiem dodas uz Lietuvu (kā viņam tur gāja, es vairs nelasīju, bet atsauksmēs rakstīts, ka samērā nepatiess Lietuvas apraksts). Kāpēc amerikāņu rakstniekam vajadzēja izvēlēties tieši šo valsti? Tas vairāk ir retorisks jautājums 🙂

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Esmu SAVAS grāmatas meklējumos.  

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Grāmatas. Vilšanās rosols

  1. Ieva saka:

    Esmu lasījusi grāmatu-Geišas atmiņas. Gadus 12 atpakaļ. Psiholoģiski smaga grāmata. Bet izlasīju no viena vāka līdz otram,pa starpai nobirdinot asaras. Filmu fragmentāri esmu redzējusi,nepatika.

Komentēt

