varavīksnes sega

Varavīksnes sega gatava. Uzplaukusi starp sauli, vēju, lietu un pelēkiem mākoņiem. Krāsu košums priecē acis un prātu. Uzreiz pāriet sliktā oma un gribās darboties. Esmu iedvesmas pilna turpināt tamborēt. Idejas arī ir pārpārēm. Šis bija pirmais rokdarbs, kura procesa laikā nevienā brīdī nebija šaubu par to, vai vajadzēja iesākt un kam man to. Es gribu, daru un punkts. Bija iepirkta 3kg pussintētiska dzija, kuru pilnībā neizmantoju, 3,5 numura tamboradata un darbošanās ~4 mēnešu garumā (02.-06.2013) ar pārtraukumiem pa vidu. Esmu gandrīz pieturējusies pie savas apņemšanās vienlaicīgi neko citu netamborēt, bet šajā laikā tomēr uztapa viena ceriņkrāsu šallīte. Un tas tik tādēļ, ka bija kkas jāņem līdzi laika kavēšanai transportā vai gaidot kādā rindā. Esmu apmierināta un priecīga par galarezultātu 😀 Segas izmēri 212×158 cm

002-001006-001009-001010013-001015017-001020-001027-001029-005

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... tamborējot ar birkām , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

5 Responses to varavīksnes sega

  1. sixspārne saka:

    Ai, kāds man liels prieks, ka Tava varavīksne ir gatava! Liela un skaista, krāsām koša. Skaists un liels darbs padarīts! 🙂

  2. padurvjuspraugu saka:

    Cik koši!!! Sega būs īsts omas uzlabotājs lietainajās un drēgnajās rudens dienās. Superīgs rezultāts.

Komentēt

