par izlasīto

saistibasIzlasīta. Pa rindkopai. Kā meditējot. Kā maziem malkiem dzerts šampanietis. Izlaižot caur sevi, savām sajūtām un savu pieredzi. Ārkārtīgi patika. Galvenais secinājums – visas ģeniālās lietas savā būtībā ir ļoti vienkāršas. Ar to arī ģeniālas. Ieraudzītas lietas, kas katru dienu notiek apkārt un tomēr nav pamanītas. Kā elektrošoks un šūpuļdziesma. Bet katram jau vienalga tas stāsts ir savādāks. 5 gadus atpakaļ es šādu grāmatu nelasītu. Nu ko es varu smelties no citu pieredzes, ja katram ir savs ceļš ejams? Šodien tā nedomāju, jo visi stāsti savā būtībā ir ļoti līdzīgi. Un svarīgākais – vai mums pietiek spēka, laika, drosmes, izdomas un uzņēmības, lai šo stāstu turpinātu atkal un atkal.

        ****************************************************************************

  Sen nebiju lasījusi tik viegla satura grāmatu. Tik ātri tā iesākās, turpinājās un beidzās. Stāsts par vecas dzimtas mājas atrašanu un atjaunošanu un paralēli savas personiskās dzīves sakārtošana. Dikti jau nu salda grāmata. Bet tēma man ļoti tuva, tādēļ, laikam, izlasīju līdz galam. Es arī daudzus gadus meklēju savu māju, taču tā man pagaidām nedodas rokā.Vai vēl kādreiz saņemšos lasīt kādu D.Stīlas grāmatu? Nezinu. Bet mans atkal atgūtais lasītprieks ir pārņēmis mani, juhūūūūuuuuuu 🙂

maja

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

