mazajam Princim

Šodien noformēju līdz galam spilvenu, kas ceļos uz Franciju pie mazā Armanda. Māsai spilvens tika dāvināts jau sen atpakaļ. Joprojām tiek lietots (redzēju, kad bijām rudenī ciemos). Brālim dāvana nedaudz aizkavējās. Shēma un diegi tika sagādāti uzreiz pēc mazā piedzimšanas, taču nešuvās. Un tad, pēc atgriešanās no Francijas, iedvesma radās. Motīvs tapa no oktobra līdz decembrim, pa vidu šuvu vēl ko citu. Šis ir pirmais darbs, kuru šujot, pierakstīju laikus. Līdz ar to, esmu sarēķinājusi, lai izšūtu puisēna motīvu, esmu iztērējusi 24h un 39min. Maz. Biju domājusi, tā kā process ilga ~3mēnešus, tad laika ziņā jabūt vismaz pāris dienu darbam, bet nekā, tikai nedaudz vairāk par diennakti. Šim motīvam ir vairāki varianti, esmu redzējusi lāci ar pumpainu bantīti un cakaināku bēbi. Nemācēšu pateikt, kurš no tiem ir oriģinālāks un kurš ir pakaļdarinājums. Šūts uz Zweigart 14Count Aida White ar DMC diegiem 2kārtās. Motīvs: Сундучок, О.Великанова, “Мой Мишка” (Время снов)

Jebkura izšuvēja zin, ka izšūts motīvs ir tikai puse no darba, jo gala rezultāts ir ļoti atkarīgs no paša noformējuma. Tad nu veselu dienu veltīju tam, lai mans šuvums iegūtu vajadzīgo gala izskatu. Pie šujmašīnas nebiju sēdusies ļoti ļoti sen…

2013-02-26Spilventiņa izmēri 40cm x 40cm. Liekot bildes datorā, ieraudzīju, ka bildēs izšuvuma vietā spīd cauri spilvena strīpainais audums 😦 Tātad būs jāpiešuj vēl oderīte.

007-001

Mugurpusē spilvens izskatās šādi

008-002

Lai jauka diena!

Šis ieraksts tika publicēts dāvanas, es radu ... šujot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

One Response to mazajam Princim

  1. Ļoti skaists spilvens…Man pietrūktu pacietības..

Komentēt

