turpinu koši

Segas apmēri katru dienu palielinās. Patreiz ir uztapuši aptuveni 1,30m uz 1,23m. Cītīgi turpinu 🙂
024-001Es jau nevaru tik vienu rokdarbu darināt. Man vajag pārmaiņas. Kaut gan drīzāk tā ir vēlme pēc vairākām gatavām lietām vienlaikus. Tas saucās – gribu šo, šo, šo, šo un vēl šo 🙂 Laikam, daudz gribu 😀 Lai nu kā, esmu pabeigusi vairākus izšūtus darbus, ko neesmu te atrādījusi, jo nepieciešama noformēšana. Daži sagatavošanās darbi pirms gala noformēšanas jau veikti, bet vēl šis tas nepieciešams, tādēļ, pagaidām ieturu pauzīti. Bet esmu ķērusies klāt nākamajam izšuvumam. Iesāku kādus gadus (2 vai nedaudz vairāk), mirklī, kad šuvu vēl ko citu steidzīgāku, pēc tam krustiņmūzas vairs nebija tuvumā, tad atkal citi steidzami darbi, tad priekš sevis atklāju tamborēšanas prieku. Tagad esmu “emocionāli noturīga” un nobriedusi persona 😀 – iesākt un turpināt tikai 1 rokdarbu no katra man tīkamā rokdarbu veida 😀 Tātad – patreiz turpinu izšūt mazajai meitai Vinnija Pūka mērlentu. Pirms ķēros tai klāt otro reizi, apvaicājos vai šie draugi vēl viņai ir simpātiski, jo meitēns ir paaudzies. Atbildē bija nevilcināts – JĀ. Nu ko, tā nu es šujos uz priekšu. Izvilkts darbiņs un uzlikts uz lielā rāmja 15.01.2013. Royal Paris, Winnie the Pooh Growing chart

0161Šeit 23.02.2013 jau pirmais draugs ieķēries zarā un gaida savu kompāniju. Pagaidām ēzelītim vēl nav izšūts backstitch.

023Procesā pašlaik vēl man ir iesākta pelēka veste, kuru esmu pāradījusi jau 3 reizes, jo visu laiku uzadās par lielu. 

Lai jums jauka Svētdiena!!!!

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... tamborējot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

4 Responses to turpinu koši

  1. Lai iedvesma pavada! Tā mērlente dikti skaista, es vienā robinā kā pēdējā šuvu Pūku – nu dikti smuki bija 🙂

  2. sixsparne saka:

    Skaists un košs segas turpinājums! Jautrs mērlentes turpinājums. Prieks par Tavu iedvesmu turpināt un pabeigt. Gaidīšu rezultātus! 🙂

Komentēt

