Rozā

Vienmēr esmu domājusi, ka man apkārt ir lietas, kas ir ikdienišķas un parastas, nekas īpašs. Un tad mana paziņa teica – oho, Tev ir tik jiftīgi rozā soma, ka pat mušas no tādas laistos… Jā, man ir tikpat jiftīgi  rozā kurpes un jaka, un nagu laka, un vīlīte, un iepirkumu maisiņš, un krekliņš, un… ārprāts, es nekad nebiju par to aizdomājusies. Jo esmu taču pieaugusi sieviete, kuras meitām vajag visu rozā, bet ne jau man pašai 😀 Bērnībā man viss bija sarkans, tas netika apspriests, vnk pēc noklusējuma tā tam vajadzēja būt (to sapratīs katra, kas augusi Savienības laikos – meitenēm viss sarkans, puišiem – viss zils). Mīļie, es tik ļoti ienīdu sarkano, ka pusaudžu gados man nebija citu krāsu kā melna, zaļa un brūna. Tad pamazām atgriezās citas krāsas un tikai dažus gadus atpakaļ ielaidu savā dzīvē arī sarkano, bet tomēr vairāk niansētu uz aveņsārtu vai purpuru. Nu lūk, tad šodien intereses pēc “uz ātro” apskatīju skapi, plauktus, somas saturu un konstatēju, ka rozā manās ikdienas lietās ir pārpārēm 🙂 Meitām piederošās lietas neskaitās.

P.S. tikko atcerējos, ka pašlaik man ir arī rozā zobu birste un noteikti, kaut kas jau palika arī nenobildēts 😀

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

6 Responses to Rozā

  1. padurvjuspraugu saka:

    Oooo, rozā – tev ar manu mazo bērnu būtu par ko parunāt 😉

  2. Sandra saka:

    😀 jā, reižēm ir lietas ko mēs nepamanam, ļooti interesanta kolāža..

    man ir aizdomas, ka man šitā ir ar sarkano krāsu :))) nu nepatīk man nemaz, bet telefoni pēdējie, plānotājs, kurpes, somiņas utt.. visu nejauši nopērku sarkanu.. apģērbā gan ne…

    • agiistar saka:

      jā, man būtu līdzīgi ar sarkano-maks, piezīmju grāmatiņa, telefons, brilles, krelles, datorsoma,… nu pasaki, ko tām sievietēm vēl vajag – krāsa nepatīk, bet visu ap sevi veido tikai tādā krasā un ne citādi 🙂

  3. Tā īst nezinu cik esi veca, bet saka, kā ja sievietei pēc 30 g.v parādās daudz roza mantu (vairāk kā divas trīs), tas nozīmē, kā vecuma posmā no 18-30 gadiem viņa nav piepildījusi sevi seksuālā plānā… Un to ir psihologi kaut kā atklājuši…

Komentēt

