Mājas svētība…

Katrs, kurš reiz ir iebraucis jaunā mājā, pēc tradīcijas no ciemiņiem saņem gan naudu, gan maizi, gan sāli. Ar savu ģimeni esmu daudzas reizes mainījusi dzīvesvietu. Arī ciemiņi, uz sālsmaizi nākot, vienmēr ir dāvinājuši šīs 3 svarīgākās lietas. Un katru reizi no visa šī labuma esmu pietaupījusi drusciņu. Man liekas, ka tad mājas svētība paliek un neiztērējas. Jo ģimenes māja jau nav tikai četras sienas, tas ir kas vairāk, tas aptver sajūtu par mieru un piepildītību, dod ģimenei kodoliņu, kas satur visus kopā. Vai saprotat par ko es runāju? Tā nu gadu gaitā pa kripučiem man ir sakrājušās šo piemiņas dāvanu fragmenti zināmā daudzumā un … mētājas pa pārbraucienu kastēm un skapju atvilknēm… Absolūti nepiemērotas vietas, lai šādi glabātu lietas ar man tik lielu saturisku nozīmi. Hmm, tad es nolēmu, ka vajag izveidot maisiņu, kur to visu apvienot vienā veselumā, lai ir ne tikai manā sirdī, bet arī tīri fiziski taustāmā veidā. Ar šo domu dzīvoju apmēram gadu vai pat ilgāk. Bet cik tad ilgi vilkt garumā? Lai īstenotu šo ideju vajadzēja tikai vienas nedēļas darbošanos pa vakariem. Un plānoto darbu sarakstā vēl viens labs darbiņš padarīts!

Viena puse ar melanžētu DMC diegu izšūts ar zimes.lv palīdzību pārveidots teksts, kas ir īpašs veltījums manai ģimenei. Krāsu pārejas saules gaismā ir tik dzīvīgas – no oranži sārtas līdz purpursārtai. Otrā pusē ir  izšūti daži laimes, veiksmes un mīlestības simboli. Maisiņš vienkārši aptamborēts ar baltu šujamo spolīšu diegu, jo resnāks bija par resnu. Tā nu man sanāca un savu mājas svētību tagad glabāšu goda vietā.

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... tamborējot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Mājas svētība…

  1. Sandra saka:

    Ļooti skaista ideja, izpildījums… SUPER… noteikti likšu aiz auss.. ja nu kādreiz noder…

    Paldies par ideju 😉
    Lai jauka diena!

Komentēt

