5.02.2012/2

Vienmēr esmu vēlējusies veidot tādu kā bilzu dienasgrāmatu. Man ļoti patīk skatīties bilžu galerijas kādas tās veido ziņu portālos kā rubriku – Šī diena pasaulē attēlos, bez komentāriem. Bet es saprotu, ka man nebūtu tik daudz laika, lai to darītu katru dienu. Pat pa nedēļām, diezi vai. Jo viena lieta ir laika trūkums, bet vēl tam visam ir vajadzīga iedvesma, kas darbdienu pārguruma brīžos vnk pazūd. BET šī doma manī visu laiku ir un nedod mieru. Gribas pamēģināt. Piemēram, mēnessmeitēns šogad  ir uzsākusi tādu projektu un pa nedēļām iemūžina brīžus un notikumus sev apkārt. Tad uzdūros uz Diānas Svētdienas kadra etiķeti, kurai seko jau Aija, Evita. Svētdienas bilde-tas izklausās ļoti cerīgi, es piebiedrošos. Tādēļ veikšu arī nelielas korekcijas 01.februāra ierakstā, jo sniegainā sirds ir tieši svētdienas pastaigā bildēta. Līdz ar to, šoden ir 2. svētdienas kadrs, pareizāk – kadru sakopojums ar meiteņu zīmējumiem un meitu paššūtu leļļu kleitu BabyBorn Annai un svārkiem BabyBorn Katei (drīzāk – meitu šūtās apģērbu sānu vīles, bet vai tam ir tik liela nozīme 🙂 ) Bildi var arī nedaudz palielināt uz tās uzklikšķinot.

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to 5.02.2012/2

  1. Diāna saka:

    Lelles!!!!!!!!!! Uh, cik jauki meitu māmiņām. Kā man gribas lelles! 😀
    Un kādi skaisti zīmējumi, acīmredzami kādam nesen bijusi dzimšanas diena, tik daudz toršu…

Komentēt

