Mājiņa, tikai cita :) // Little house

Nu re, esmu nonākusi pie secinājuma, ka mani mīļākie šujamgabali ir aptuveni 45×45 krustiņu lieli 😀 Tieši mēnesi man vajadzēja, lai šo mājiņu izšūtu, nostieptu un varētu atrādīt. Lielā māja pagaidām atlikta kumodes atvilknē, jo esmu pieķērusies vienam ļoti slepenam darbiņam, kas jāpabeidz nākamās vasaras beigās (laika vēl daudz, bet tieši tādēļ šuju jau tagad). Kad būs gatavs, tad noteikti atrādīšu.

Daudzas meitenes šo motīvu (ir arī cits no šīs pašas sērijas) ir šuvušas uz ļoti smalka auduma un veidojušas piekariņus gan māju atslēgām, gan mašīnu atslēgām. Bet es nekautrējos un šuvu uz Jubelee 24 pāri 2 diegiem ar DMC 1 un 2 kārtās. Paša izšuvuma izmērs 9×7.5cm. Paldies, Bonie par shēmu 🙂 Būs man bilde bez pielietojuma, jo ļooooti patīk motīvs 🙂 Permin of Copenhagen, 14-7114

un es joprojām sapņoju par savu māju ar dārzu un šupolēm…

My little cross-stitch dream house 🙂

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Mājiņa, tikai cita :) // Little house

Komentēt

