10 nedēļu Bilance

Latviešiem ir teiciens, ka vasara beidzas pēc Jāņiem. Man šogad pirms Jāņu laiks bija dikti drūms, kas ļāva uz dzīvi palūkoties no līdzšinējās ikdienas pilnīgi citas puses. Tādēļ nolēmu, ka neskatoties ne uz ko – atlikušajā kalendārajā laikā līdz septembrim – baudīšu brīvi, īstus vasaras priekus un būšu laimīga 🙂

Grūti vārdos izstāstīt cik ļoti es centos un cik viegli man tas viss izdevās. Tiešām izdevās. Mana vasara bija jauku piedzīvojumu, darbu,  tikšanos un dīkdienības piepildīta. Nu spriediet paši, ko tik es nesadarīju šajā laikā:

# Piedalījos jogas nometnē un apmeklēju pozitīvas domāšanas semināru pie Ineses;

# Izlasīju 2grāmatas, kas mani interesēja jau ilgāku laiku;

# Devos ceļojumā uz Tallinu. Aj, kā man patika šis ceļojums! Es tik sen nebiju nekur braukusi ārpus mīļās LV, turklāt ar bērniem-pirmo reizi. Man tik tiešām viss patika, gan ceļš, gan satiktie cilvēki, viesnīca, kurā dzīvojam (oj, tā bija pa dārgo, bet riktīgi šiki – numuriņš 2.stāvos u.c. labumi), muzeji un jūra, laikapstākļi. Ceļošanas āķis ir lūpā ieķēries, es jau biju aizmirsusi, cik tas ir aizraujoši un cik ļoti tas saliedē ģimeni! Tagad varu droši apgalvot, ka esmu bijusi visās mūsu kaimiņzemju  galvaspilsētās;

# Piedalījos vietējā miestiņa svētkos, kas izvērtās teju 2dienu garās svinībās 🙂

# Sarīkoju 2 sirsnīgas svinības pie sevis mājās;

# Satiku ļoti mīļu savas trakās jaunības draudzeni, kuru nebiju redzējusi 8 gadus;

# Kā jau iepriekš rakstīju – tiku pie rozā velosipēda un tagad man bija iespēja vismaz 2x nedēļa izbraukāties pa tuvējo apkārtni no sirds patikas;

# Domājot par ziemu – konservēju salātus, sīrupus un ievārījumus, saldēju ogas un garšvielas, vācu tēju drogas;

# Sarīkoju vienu īstu šopinga dienu visām 3mūsu mājas meitenēm. Pilnīgi neraksturīgi manai dabai – veselu dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram mēs klīdām pa lielveikaliem, piemērijām iepatikušās drēbes un kurpes. Kaut ko no tā visa arī nopirkām 😀

# Bijām oficiālā ģimenes izbraucienā uz ZOO;

# Piedalījos referendumā kā vēlēšanu komisijas loceklis kādā velēšānu iecirknī;

# Ar meitenēm aizgājām pie friziera un visas 3 ļoti manāmi nogriezām  matus;

# Izgāju muguras masāžas kursu. Murrrrrrrrr… pēc iepriekšējās negatīvās pieredzes attiecībā uz masāžu, biju piesardzīga, bet šoreiz bija tiešam ļoti ļoti LABI!

# Sabiju veselas 4 dienas atvaļinājumā 😀 , visā pārēja laikā 5x nedēļā apmeklēju pilnas slodzes darbu, ceļā uz to pavadot ap 2,5-3,5 h (katru dienu!) ar vairākiem transportlīdzekļiem;

# Atvēlēju veselu pēcpusdienu laiskai dīkdienīgai būšanai pie jūras. Meitenes ar omēm jūlijā atļavās to darīt katru dienu, ehhhhh, laimīgās!

# Esmu izšuvusi vienu slepenu Mazulīša Robinu ar burvīgu Vinnija Pūka motīvu, ko pašlaik atrādīt nevarēšu, jo tas tak ir slepens :p  Bet Mana Mājiņa stāv uz vietas, nu, gandrīz uz vietas…

# “Nokomplektēju” un palaidu savas princeses uz skolu un b/d . Šogad pirmo reizi 1.septembri sagaidīju ar prieku. Līdz šim tas vairāk asociējās ar pienākumiem, vasaras beigām, brīvības ierobežojumiem, ar lietu un pirmajām salnām, ar noteiktiem dienas plāniem un striktu to ievērošanu.

Laikam tas tad pagaidām viss. Vai arī Tava vasara bija prieka un smieklu piepildīta? Mana šodienas dāvana Tev – mazs gabaliņš no Tallinas prāmju piestātnes tuvējās pludmales 

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

6 Responses to 10 nedēļu Bilance

  1. Inese saka:

    man vasaras šogad dikti pietrūka, kaut kā pa slapju 🙂
    Bet laikam jau viss āķis ir attieksmē, ja vajadzētu savilkt šādu bilanci, noteikti būtu tikai pozitīva informācija, jo pasākts un piedzīvots jau ir gana daudz :)))
    Paldies par dāvaniņu – skaista, paķeršu dažus virtuālus akmentiņus, saimniecībā noderēs 😀

    • agiistar saka:

      Jā, esmu no apkārtējiem dzirdējusi, ka vasara bija lietaina, bet es kkā nepamanīju… Laikam lietainās dienas iekrita manās darba dienās 🙂 Bet vispār jau der citreiz paskatīties tā atpakaļ un apkopot piedzīvoto un tanī mirklī saproti, ka visa kā ir bijis un arī forši un labi ir bijis 🙂 Un akmentiņus ņem droši cik vajag 😀 Tu jau māki dikti smuki tos aptamboret

  2. padurvjuspraugu saka:

    Tiešām lija? A kur es biju? Laikam zem sēnes, hi hi….
    Paldies par iedvesmojošo bilanci, es ar tādu uzrakstīšu.
    Paldies, ka piezvanīji un atcerējies mani!!!

  3. Irēna saka:

    man ar kaut kā nelikās lietaina vasara, laikam viss no attieksmes un, ko mēs gaidām paši… Jauka vasara aprakstīta- piepildīta.

Komentēt

