Šodienas liepziedu guvums

Otro reizi dzīvē esmu tikusi pie sava personīgā sapņu velosipēda 🙂 Vīrs Līgo svētkos saklausijās N.Rutuļa dziedāto dziesmu par meiteni ar roza sapņiem un 26.jūnijā mani pārsteidza… ar Rozā Velosipēdu. Ritenis tiešām ļoti ļoti labs, arī krāsa autobraucējiem pamanāma jau pa lielu gabalu 😀 Šodien izmantoju braucamrīku otro reizi – sajūta ka bērnībā, kad uzņem lielu ātrumu un traucies, pretī vējš un drēbes iet pa gaisu. FORŠI!!!

Tā nu es izklaidējos ar savām meitenēm brīvdienu izbraucienā pa mūsu miestiņa parku, kas nost no lielā ceļa un saprotu, ka manā priekšā ir visīstākā liepa, kas pilna ar ziediem un sanošām bitēm. ĀĀĀĀAAaaaaaaaa… Un man vajag apstāties lai pielasītu vismaz mugurā uzvilkto jaku, jo nekādu somu, kabatu vai maisiņu līdzi nav. Bildē šodienas guvums 🙂 Ja jūs zinātu – kā tie ziedi smaržo! Man visa jaka tagad smaržo 🙂

Otra lieta, ar ko šodien gribēju padalīties, ir grāmata, kuru tikko izlasīju aulēkšiem. Labākā, ko nācies lasīt šajā jomā. Viegli uztverama, negaidīti atradu atbildes uz vairākiem jautājumiem, kas līdz šim it kā bija zināmas, bet ne izprastas. Iesaku katram, kurš meklē 🙂

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Šodienas liepziedu guvums

  1. padurvjuspraugu saka:

    Es jau jūtu kā smaržo šie liepziedi….mmm.
    Un tas viss pateicoties Rutulim un viņa dziesmai, kura iedvesmoja tavu vīru uz tik superīgu dāvanu – riteni. Burvīgi.

  2. Ieliku grāmatu liste, kuras jāizlasa! 🙂 Un es priecājos līdz ar Tevi par jauno riteni! 🙂

Komentēt

