kas tas būs? :D procesa 1.daļa

Ilgi domāju vai vispār likt publiskai apskatei procesus, kas var ievilkties uz gadiem. Taču lai arī šī bilde ir padsmit reizes lielāka par visām, ko esmu līdz šis šuvusi un prāta racionālā puse saka, ka ieplānotie termiņi netiks ievēroti, tomēr , tomēr, tomēr, es vēlos (un vēl 3 cilvēki 🙂 ) lai šī bilde taptu visātrākajos manas šūšanas tempos. Varbūt šī rotaļa ar minēšanu par to, kas tas būs un atskaitīšanās regularitāte dos savu artavu saņemties un virzīties uz mērķi nedaudz raitākiem solīšiem. Viens cilvēks ārpus manas ģimenes gan zin, kas tas būs, bet kušššš – es zinu, ka viņš klusēs 😀

Pagaidām neesmu iepirkusi nevienu jaunu diegu, šuju no tiem, kas ir manos krājumos, tādēļ tik raibi. Lai gan man patīk šūt tā, lai attēls veidojas no stūrīša ar pilnīgi visām krāsām. Pašreizējais raibums mani kaitina. Tādēļ tuvākajā laikā (tas var būt gan mēnesis, gan 2, gan tikai 1 nedēļa 😀 ) man vajadzētu tikt pie trūkstošajiem diegiem.

Bildē šūtais sastrādāts 1mēneša laikā no 07.02.2011 līdz 07.03.2011. Ja šuj tik 1 pavedienu dienā, tad gana daudz 😀 Bet tomēr vēl tiiiiiiiik ļoti liela auduma daļa ir pilnīgi un pavisam krustiņu neskarta 🙂

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

