kh..kh… :)

Tā vien izskatās, ka ar savu Pavasara gaidīšanu esmu riktīgi pasteigusies 🙂 Šodien visu dienu aiz loga vērojot termometrā -15 grādus, āra iet nemaz negribas. Un klausīties vai saknītes un kukainīšī jau mostas, ne tik… 😀 Tad nu centos Pavasari sameklēt savās majās.

Mana ziedošā palodze… Četru gadu garumā esmu tikusi pie šādām jaukām skaistulēm. Katru gadu pa vienai. Ņemot vērā, ka neesmu nekāda “zaļo pirkstiņu” īpašniece, manas “audzēknes” uzvedas pēc labākajiem priekšrakstiem. Katrreiz uzzied pēc Jaunā gada un jūlijā. Nu rē, tagad pienākusi ziemas ziedēšanas reize, kas turpināsies līdz brīdim, kad kokos aiz loga jau būs īsts zaļums 🙂  Tātad es tomēr palieku uzticīga savai Pavasara gaidīšanas sajūtai 😉

Šis ieraksts tika publicēts pārdomas un notikumi ar birkām . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

4 Responses to kh..kh… :)

  1. cik skaistas… 🙂
    (it nemaz neapskaužu, bet gribās)
    mana jaunkundze pirmo un pēdējo reizi ziedēja pērnā gada martā, no tās reizes tika pie divām lapiņām un viss… 😦

    • agiistar saka:

      paldies! 🙂 Varbūt apmaini viņas atrašanās vietu? Vasarā savējās paglabāju uz skapjaugsas, kur īsta ēna, visur citur viņām par gaišu. Tad arī diezgan specifiska (lasi-tikai puķkopjiem diletantiem izprotama) laistīšana – visa poda mērcēšana ūdenī katru nedēļu apmeram 1h. Kad man nav laika iespringt, tad vienkārši apleju kā parastās puķes podiņa un ūdens notek uz paliktnīša, un tad lēnām garo ārā. Mēslot arī vajag tikai retu reizi. Es to daru ārkārtīgi reti. Citreiz brīnos, nu kur tās var tik daudz spēka ņemt… Lielākais, ko daru viņu labā – runāju ar tām. Katru rītu kā taisu vaļā aizkarus, tā apvaicājos kā jūtas, kā nakti pārlaidušas. Pilnīgi kreizīiiiiii 🙂

  2. olgasrokdarbi saka:

    Oi… kāda daile! Mmmm… Man divas tik ir, abas tagad kārtīgi zied – skaisti!

Komentēt

