Spilventiņi

Savā dzīvē kādu neilgu laiku atpakaļ (2007.gada vasarā un rudenī) esmu darinājusi vēl 2 īpašos spilvenus īpašiem notikumiem par godu. Tā nu sagadījās, ka abi ir bijuši kāzu spilveni. Brīdī, kad tos radīju, jutos pārliecināta gan par motīvu izvēli, gan par noformējumu. Ar šodienas pieredzi domājot – noformējums būtu nedaudz citāds. Bet man šie darbi tāpat ir mīļi un es nekaunos, jo tajos esmu ielikusi tā brīža labākās un gaišākās domas un vēlējumus. Tas bija gads, kad tikko atklāju priekš sevis jauno izšūšanas krustdūrienā pasauli…. un pavērās tiiiiik plaša radoša telpa. Citus rokdarbu veidus piekopju jau gadiem ilgi un par tiem stāsts būs citu reizi.

Spilventiņs Sarmītei un Artim kāzu dienā

Izšūts krusdūrienā uz 22 Aida White ar DMC diedziņiem 1 kārtā. Gana smalks šuvums bija, jo vietās, kur kristiņš pie krustiņa šūts, tur izskatās ka būtu veidots mezgliņš pie mezgliņa. Izšuvums uzšūts uz atsevišķi sašūta spilvena pārvalciņa. Jaunajam pārim dāvana patika. Atkāzās jaunā sieviņa prasīja man “tā veikala” adresi, kur tādas personiskas dāvanas var pasūtīt 🙂

Spilvens Brālim un viņa sieviņai uz 10. rožu kāzu jubileju

Izšūts krusdūrienā uz 14 Aida Antique White ar DMC diedziņiem 2 kārtās. Paldies Līziņai par shēmu! Tāpat kā iepriekšējam spilvenam, arī šim izšuvums uzšūts virsū atsevišķi sašūtam spilvena pārvalciņam. Dzīvē spilvena pamatkrāsa nav tik ļoti tumša. Tā vairāk ir pelēcīgi sudrabaina, tik bildē samelnē un atspīd no zibspuldzes. Saņēmējiem patika un viņi prata novērtēt, lai gan paši nav rokdarbu darinātāji. Spilventiņš viņiem katru dienu “dzīvojas” uz gultas guļamistabā. Man kā šī darba autoram tas ir vislielākais cieņas izrādījums. Paldies viņiem par to un lai mana brāļa gimene ir laimīga un svētīta 🙂

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

