Dāvana Princesei

Spilventiņš ceļos uz Parīzi, lai iepriecinātu mazo Alexu un viņas vecākus – manu draudzeni Agnesi un viņas vīru Antoine. Ļoti ceru, ka viņiem pārsteigums patiks.

Meitenītes motīvs (DMC Little Fairy) izšūts krustdūrienā uz 16 Aidas Antique White ar DMC diegiem 2kārtās. Darbs, kurš bija kā mācīšanās paraugs virsējā diedziņa maiņai no //// virziena uz \\\\. Šī “šūšanas rokraksta” maiņa bija apzināta – gatavošanās Klasiskajam RR, kur es vienīgā no visam 6 meitenēm šuvu pretējā virzienā, tāpēc man bija jāpielāgojas pārējām un tā bija mana personīgā izvēle. Diemžēl motīvu līdz Klasiskā RR sākumam laikā nepabeidzu un tas tika atlikts no pagajuša gada augusta līdz pat šī gada martam. Šāda veida spilvena pārvalciņu pati šuvu pirmo reizi – izšūtais auduma gabaliņs ir iestrādāts pašā pārvalkā, nevis vienkārši uzšūts pa virsu. Bija doma rotāt to ar bantītēm, bet pēdējā brīdī pārdomāju, jo likās pārāk smagnēji priekš šī vieglā un gaisīgā motīva.

Un šeit pats motīvs tuvplānā

Šis ieraksts tika publicēts es radu ... šujot, es radu ... šujot krustdūrienā ar birkām , , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

